Forum Replies Created
-
Hi, @b_nice-2-all. We value your feedback and are dedicated to ensuring that our HSN customers feel informed and confident in their purchases. Please be assured that we are taking your concerns seriously and will use them to further improve our processes. If you have specific product inquiries, please don’t hesitate to provide us with the product information, and we will do our best to provide you with the information you’re looking for.
-
@nursenancy88, you will need to sign into your Synchrony Bank account to update your statement preferences. You can use the following link to get to your online account with them: https://hsn.syf.com
-
@ennui, do you only want to receive emails related to your purchases?
-
I’m sorry we haven’t received word yet about whether your ring is in the return package, @donahda. I have reached out to the warehouse again for an update.
-
I’m sorry the information you wished to hear about was not presented, @nanner11. I have forwarded your concern along to our broadcast team so we can do better in the future. Thank you for reaching out.
-
@donahda, it typically takes up to two weeks for refunds to be initiated. At this time, due to the extended holiday return, refunds are taking longer. However, if you’ll let me know which orders to look for, I can issue you refunds after checking tracking to ensure we’ve received them.
-
I’m sorry for the concern that was caused by the lack of tracking information, @supermomx8. This item was sent to you directly from our partner, and we may not have received the tracking update from them as quickly as hoped in order to pass it along to you. It appears your item was in transit earlier than we were made aware of, as your estimated delivery date was for today (2/2/25), but arrived three days early, on 1/30/25. Of course, we are always happy to help with your concerns. Thank you for reaching out!
-
@flomo, I can see that all but two of your items have been delivered as of today, but that you are still expecting two of your Skinn Cosmetics items that are expected to reach you by 2/7-8/2025. Again, we are sorry for the delays, as we do our best to ensure you receive your orders by the estimated delivery date. Please let us know if you need any further assistance with these orders. We are always glad to help!
-
Hi, @pwoman! According to our source, if you are one of our lucky winners, y9ou would receive an email on or around January 20, 2025, with details on how to claim your prize.
-
I am truly sorry for the delay in getting that last $15.14 to you for return shipping reimbursement. For this order, you had three Flexpays; one for $20.03, and two for $19.99, which adds up to $60.01.
12/18/24: $15.14 was refunded to your Payment Method.
1/8/25: $4.89, and two amounts of $19.99 were refunded to your payment method.Those refunds equal $60.01, and each refund would show on your statement within 72 business hours of them being initiated.
In addition, on 1/8/25, we sent a check for the return shipping reimbursement. Please allow up to 15 days for that check to arrive.
Again, I apologize for the concern this has caused. I sincerely hope you will still shop with us, @dbld.
-
I’m sorry, @hobnob1. I see your last purchase was made yesterday. Because our system processes orders at Midnight ET, you have until 11:59 pm ET each day to modify or cancel your order. Your order will come with an EZ Return label, so this order can be returned if you wish. As a courtesy, I have waived your EZ Return label fee. Thank you for understanding.
-
I’m sorry, @skittles135, but I have found no updates about WEI at this time. I see where WEI was featured on a show in December, and it appears that everything we had sold out due to its popularity. Please continue to check our Program Guide from time to time to see when WEI will be on next!
-
I am very sorry you had trouble placing your order with FlexPay, @ta194. It looks like your order was canceled because we can’t approve prepaid cards for this payment plan, especially on larger orders, since they’re usually not linked to a bank account or credit line.
About the charge you noticed, we don’t actually take money from your account when you first place the order. Instead, we put through an authorization to make sure there are enough funds to cover at least the first payment. This is just a temporary hold, and your bank usually releases it within 72 business hours. If it’s been more than that and you’re still seeing a pending charge, I recommend reaching out to your bank for help. If you have any more questions, feel free to ask!
-
I am very sorry that this has caused such concern, @pand12. I can see that we have already initiated the reverse authorizations. When an order is first submitted, the cost of the order (or the first FlexPay installment) is immediately set aside from the balance of your card – by your card holder – for the pending purchase. Once the order has been canceled, we immediately notify your financial institution. However, the reserved funds are typically released by your card holder within 3 – 7 Business Days.
I would like to clarify that no money has been sent to us for this order. Money is only sent to us once an order ships out. It is your bank holding the funds at this time. I recommend reaching out to your card issuer to see how long they will hold the funds.
-
I’m sorry for the delay in responding, @ebony46. I’ve been looking for your original inquiry but have not found it. As to the cancellation of orders, the 1/3/25 orders for BlushLips Scrub were canceled due to an availability issue with our partner. The 1/8/25 orders for the IMAN As Is items do not indicate a reason for being canceled. Which were you asking about?