** Is my exchange being processed**?
Hello, happy holidays!
I wanted to kindly ask, re: my Order ID 2061212648, a few questions.
1. The ring w/ the wrong color sapphires (yellow, instead of pink), was received by your Piney Flats location via the UPS return label. I just want to confirm that you see it having arrived in your system.
2. About how long will it take for the correct ring (Order ID 2061212648) to go from “Processed” to “Shipped”?
3. I just want to double check that the Pink Sapphire option in Size 9 has been reserved for the exchange, as that option I believe is sold out under the item #.
4. Will this item be sent out, as my other items have, via USPS since it os going to my PO Box address?
I greatly appreciate your help, as this is my first time going through this process.
-
I’m very sorry for the disappointment you experienced with your ring order and the way the exchange process unfolded. I completely understand how frustrating it is when you’re expecting a simple exchange and the item isn’t guaranteed due to low stock.
I’m glad you reached out and were able to speak with one of our representatives, and I appreciate you sharing your experience here as well. Your feedback truly helps us improve.
I hope the pink sapphire rings arrive just as expected and in a timely manner. If you need anything going forward, we’re here to help. -
Update:
I ended up ordering 2 of the pink sapphire rings, to ensure I receive the correct color. Again, disappointed in HSN. I hope to receive the correct merchandise, in a decent timeframe.
Thank you. -
Hello,
I spoke to a nice custoner seevice rep, and I ended up cancelling my order. I am VERY disappointed in HSN, as I was told that this ring would be reserved for me in the correct size & color, pending the exchange. This was handled poorly. -
Also, if indeed that color & size of ring is determined not to he reserved for me, I was already billed 1x Flexpay for it…so then would I be refunded the flex payment & no further charges will be billed for that item that was returned?
*** Again, I really would like to request a supervisor to verify if the correct ring has been reserved. I have been hearing mixed answers, which is unacceptable***
Thank you. -
Hello, thank you for your reply. I appreciate it.
– Under the “In Process” part of the exchange order, and when I called to say I was going to initiate an exchange, I was assured the size 9 in the Pink Sapphire was reserved for me. (it was still available).
It also states under that order (Order ID 2061212648) that the correct size & color is in process, so I am confused as to why I may not receive the correct item?
If this can be escalated to a moderator who is a supervisor, to inquire if the size 9 in Pink sapphire is reserved, I’d appreciate it. This error was NOT my fault, and upon calling to initiate the rxchange I was told that the correct item wpuld be reserved.
Thank you. -
Thank you for your patience, after checking on the exchange it was not sent out right away due to the price of the item and I can’t promise the correct item is reserved as I see it is sold out as you mentioned, I wish I had better news. Returns should be processed within 4 business days. If when the warehouse processes your return it is not available, you will be refunded in full. I have also added a $20.00 credit to your account that is valid for 60 days as an apology for getting the wrong item and in case the exchange is not available to ship. I want you to love shopping with us and I’m sorry again if it cannot be fulfilled. We don’t know for sure how an item will be shipped unless it is expedited, in that case it would ship UPS.
Conversation Info
Posted in Customer Service
7 Replies
12.26.25 6:24 PM
3 Participants